nytt försök

Jag tänkte göra ett nytt försök med mitt bloggande och se om jag klarar av att hålla på mer än en månad. Eftersom Sandra har börjat måste jag ju me försöka ;)

 Just nu ligger jag i vår luftmadrass eftersom vi ska flytta om ett tag och vi har packat ner allt.
Det är inget fel på att sova i luftmadrass men det är så jäkla kallt.

Snart är det jul och jag åker hem den 25:e december tidigt på morgonen. Jag ska ha en mysig jul med endast 3 dagar hemma innan det är dags för mig att åka hem till Jönköping igen.
Jag ska få träffa mina underbara småttingar när jag kommer hem och det ska bli sååå mysigt.


 Här är mina småttingar som mobbar den yngsta. (det ser värre ut än vad det är). Bilden är iaf sjukt rolig hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0