Operationen

Fick vara hemma idag oxå från praktiken. Ska även idag försöka sluta med mina värktabletter som gör en helt väck. Kan inte äta dem när jag är på VFU. Ikväll ska jag följa med upp på försäsongsträningen för att checka läget. Får ju damp av att sitta här. Men hoppas innerligt att fler dyker upp denna vecka. Pinsamt!!!
Jag hade mer än gärna sprungit omkring där men spyan i halsen. Så vill någon byta är jag på!
Tycker iof att jag haft tillräckligt med otur med handbollen nu. Dags för lite tur!

Operationen gick väl bra. Tanken var att han skulle gå in och dra åt senorna i foten eftersom han inte såg så mkt på MR:en. När han väl kom in så va den senan (eller taket som håller fast senorna) helt av. Alltså det han trodde från första början. Så han drog aldrig åt några senor för då hade det blivit typ 3 operationer i 1 och det hade jag aldrig pallat. Nu ligger jag iaf med gips. Ska in om två veckor och ta bort gipset, stygnen och få ett nytt gips :( Det dröjer alltså 6 veckor innan jag blir helt fri från gipset.

Nu ska jag ringa mina "vänner" på försäkringsbolaget och min sjukgymnast..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0