Sååååå..

Nu har Annabella klagat lite över mitt bloggande så det är lika bra att uppdatera då. Vet egentligen inte varför jag skaffade en blogg, men det e ju ganska kul ibland haha.

Jag lyckades få en grym influensa natten till i måndags så jag fick vara hemma från praktiken mån-ons. Hade glömt bort hur det kändes o vara så sjuk. Sen fick jag migrän på köpet. MKT mysigt!
Jag har nu varit borta från praktiken i fem dagar och det känns inte bra. Vet att jag kommer få ta igen någon dag, men vet inte hur många. Det är drygt, men jag hade inte på en miljon kunnat "jobba". Kunde inte resa mig ur sängen ens.

Helgen annars har varit lång. I onsdags skulle Eddie kommit, men det va fotboll på tv oh jag har inte den kanalen så han blev hemma. Drygt när man inte kan ta sig till honom på ngt sätt. Torsdagen spenderades med Eddies vänner hemma hos Robin. Där grillade Eddie, Robin och Chrille medan jag kollade tv :P Låter bra va??
Vi kollade film o hade det allmänt gött. Fredagen var vi oxå hos Robin. Lördagen var jag hos Gudmund och träffade min faddergrupp "tomtar och troll". Vi planerade lite inför insparken o skrattade ihjäl oss hahaha.
Filmer ligger uppe på Facebook.

Annars har jag inte gjort så mkt mer. Längtat hem mkt. Samt bytt gips. Nu har jag plastgips som är mkt lättare. Har även fått börja gå på foten. Problemet är bara att mina vadmuskler inte är vana vid det o krampar sig ganska ofta. Inte lätt att stretcha ut med gips :S

Imon är det praktik igen och det är bara två veckor kvar *jippie*. På torsdag kommer även min HLK lärare och kollar när jag har en lektion.

Tjillevippen!!


Kommentarer
Postat av: anna

Bra där Idabella!!

2010-05-16 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0