Tung dag...

Idag har inte varit en bra dag alls. Tänker mkt på framtiden med handbollen. Jag vill ju spela!!!! Ibland kan jag till o med känna att varför kunde det inte vara någon annan, samtidigt som jag skulle bli ledsen om ngn annan skadat sig me.

Började med att jag ringde sjukgymnasten imorse. När jag berättar för henne om alla problem så suckar hon mest och jag förstår att allt inte står rätt till. Men som sagt så hoppas jjag innerligt att det är slut på skadorna och att jag kan visa allt det jag kan. Gick sååå bra fram till att jag skadade mig första gången för ca 1 1/2 år sedan. Sen dess känns det som att jag gått på kryckor fram till nu.

Det värsta är ju att mina knän känns skit och jag hoppas hoppas hoppas att det bara är överbelastning. För ärligt talat klarar varken min kropp eller psyke med mer operationer. Kul är ju även att laget ska spela Eksjö beach i helgen och jag har bestämt mig för att stanna hemma. Eftersom jag VILL bli frisk. VILL såå gärna med i helgen oxå. Kommer vara så deprimerad i helgen och tänka på er alla som har sååå fruktansvärt roligt i Eksjö. För det är ett riktigt fylleslag. Just nu känner jag mig som en gammal kärring i kroppen. Kan inte gå i trappor m.m förrän det gör ont.

Jag älskar att träna och vill bara få bort detta gips nu så jag kan sätta igång med rehaben..

19 dagar kvar mina vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0