Sommarhetta!

I söndags tillbringade jag med mina vänner ca två timmar på Waynes i solen. Det var riktigt varmt ute och alldeles vindstilla. UNDERBART!



STEEEK!






Sen gick vi hemåt och jag fortsatte målningen av vår byrå. Bilder på före och efter kommer.

Även i måndags var det riktigt varmt ute. Utanför fönstret här hemma var det 17 grader och då var det skugga där. Vi hade iaf löpning på schemat med klassen. Jag sprang i shorts och t-shirt :). Senare på eftermiddagen/kvällen kom dessa filurer och brummade på.



Magnus och Johanna var ute och brummade med Magnus motorcykel och nästa tur är det min tur hoppas jag :)
Jag har aldrig åkt motorcykel så det ska bli skoj. Hoppas vädret håller i sig bara så att det blir snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0