Söndags!

I söndags var vi som sagt på en underbart bra föreläsning med laget. Den handlade mycket om vem man själv var som person och att man ska tro på det man gör m.m.

Först skulle vi få reda på vilken person vi är genom att svara på ca 20 frågor. När man fick ett papper på vilken sorts person man var stämde det så sjukt bra.

Det stod till exempel att jag sätter hemmet och familjen först, att jag har en klar ledarprofil, gillar det praktiska genomförandet, beömer snabbt andra om de är okej eller inte (opps).

Det stod även att jag som förälder tror på vikten av disciplin inom kärleksfulla ramar, håller på traditionerna.
Föreläsningen var mycket bra och jag är glad att jag har fått uppleva den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0