Hallelujah!

 Igår när jag kom hem från träningen och hade ätit ringer Janne Banan till mig. Han står utanför fönstret och frågar om jag ska hänga med hem till Magnus och plugga. Självklart! Jag och Janne promenerade bort där även Johanna väntade. Det blev kaffe och plugghäng fram till kl 00.00. MKT trevligt! Är så himla glad att jag valde att gå denna kursen just nu. Tror jag fått vänner för livet. Jag njuter varje dag jag går till skolan.

Vi började även med Vemdalsveckan och det är jag också glad att vi gjorde. Nu har vi hela kursen framför oss och det känns som om vi känner varandra innan och utan.


Här är en vacker bild från turen uppe i Vemdalen. Vi gick tur på fjället 1,3mil med längdskidor.

Här är några av ligan ute på partaj i Vemdalen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0