När du får oväntat besök..

För inte så längesen gick Erica ut genom ytterdörren för att gå de fåtal meter som är hem till hennes lägenhet. Hon har blivit bjuden på fantastiska snickerskakor och te. Tänkte nämligen lägga ut mitt snickerskakor recept här

Recept

1 jordnötssmörsburk
1dl socker
1dl kokos
2dl sirap

Dessa ingredienser ska kokas upp!
Efter att det kokat ska du blanda i..

8-10dl cornflakes
1tsk vaniljsocker

Du lägger nu ut smeten på en plåt med bakplåtspapper och stoppar in i frysen så den stelnar och det brukar gå väldigt fort. Under tiden kan du smälta 250g blockchoklad. Jag har testat med både mörk och ljus och min röst faller nog på ljuschoklad. När plåten är klar i frysen tar du ut den och smetar över chokladen och stoppar in i frysen igen. Efter ett tag kan du avnjuta dessa vackra skapelser. Helt klart en favorit :)



Eftersom en fågel viskat till Erica att en snygg tjej i en snygg frisyr hade bakat kakor på Björngatan kom hon hem en runda och "hälsade" på haha. Hon är mer än välkommen och det blir bättre om hon är här och äter upp lite av kakorna så jag inte äter upp det mesta själv. Sen är hennes sällskap väldigt trevligt me :)


En liten bild på en snygg tjej. Räckte att bara googla hennes namn så dök hon upp hihi. Läs ericaronnysdother.blogg.se (vet inte hur man länkar, kan någon hjälpa mig?) så får ni se lite till av vår kväll :)

Tack för en underbar kväll min sötis :)



Kommentarer
Postat av: Erica

det var ingen liten bild hahaha! :)

Förstod du hur jag menade hur man skulle länka? markera och kopiera det du vill länka. tryck på ikonen jämte html ikonen (den är jämte där du trycker upp bilder). klistra in i fältet sen infoga :).



Tack för kakorna!! jag äter gärna upp några haha :P.

2011-02-03 @ 23:06:43
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/
Postat av: Erica

p.s länkade din sida på min blogg så de kan läsa receptet ;)

2011-02-03 @ 23:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0