Stockholm!





Igår blev det bokat och klart. Den 10:e mars går bussen från Jönköping till Stockholm och min lilla Frida. Jag kommer upp kl 18.00 och vid 22 kommer Annabella med tåget. Det kommer bli en riktigt tjejhelg och jag kommer vara bland mina älskade vänner. Som jag längtat!
(Om du läser detta Frida så önskar jag mig ett restaurangbesök på texas. Om du nu inte hittat något nytt favvo ställe;) )


Satt precis och kollade på nyhetsmorgon då de tog upp att det var 25år sedan Olof Palme blev mördad. Jag vet att jag snart fyller 25år. Ni behöver INTE påminna mig!


På tal om Olof Palme så är jag född på hans begravningsdag. Resten kan ni luska ut själva ;) När mamma skulle åka till sjukhuset var hon tvungen att titta klart på begravningen på tv innan hon kunde åka. Jag har hört att det var så iaf. Så viktig är Olof Palme ;)


Kommentarer
Postat av: Erica

Du förtjänar en helhelg med tjejerna i hufvudstaden :)

2011-02-28 @ 11:26:07
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/
Postat av: anna

Men Ida för tusan! En bild på Palme...ja jag vet inte om vi vågar ha me dig!

Vill du att vi går förbi gatan där han skjöts så du kan ta en bild? hahahah <3

2011-03-02 @ 23:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0