Drömmer mig bort..

Jag är långt bort i mina drömmar för tillfället. Vill ha så otroligt mycket och vill göra så otroligt mycket.
Sitter på hemnet och kollar hus för att tanken på ett hus gör mig så glad (nej vi ska inte köpa hus. Jag tycker bara det är roligt att kolla). Jag vill ha ett hus som ligger lite ute på landet men ska ändå ha nära till allt. Ett hus jag kan njuta av och få känna ett lugn.
Vi planerar resor vi ska göra och först på listan vill jag handla de där fina öronhängena jag tycker är så fina.

Först på reselistan:
1. Resa tillsammans med Eddie
2. Fotbollsresa eller en weekend till exempelvis Milano
3. Nästa sommar åka upp till morfar i Norrland och göra en liten semester i Sverige
4. Vietnam

Jag vill även köpa en TV till sovrummet och jag vill ha en vit.
Kanske hyra in en städerska!?


Men för att göra allt detta behövs det ju pengar. Pengar som jag inte har. Jag har inte ens råd med de fina öronhängena jag drömmer om. Jag har nu jobbat så gott som hela sommaren och det är nu 6veckor kvar på sommarjobbet. Jag bara vill att det ska bli augusti för att då får jag mkt goa pengar.

Jag ska spara, tro mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0