Norrland

TuvaLi och Vilmer sov över här inatt tillsammans med sina föräldrar. De skulle nämligen upp till morfar i Mellansel som ligger rakt ut i skogen från Ö-vik. Jag var med dem förra året när jag va "sjukskriven". Tänkte visa er hur det såg ut förra året. Jag planerar redan nu att jag ska åka dit nästa sommar. Norrland är ett ljuvligt ställe men tyvärr finns myggen där :S

TuvaLi och morfar :)






Den omtalade backen ner till byn från morfars hus


Den enda "affären" som finns i Mellansel




Morfar har fått firre


Myggskydd!!!!!!!


Ebba (Morfars syster)

Nu är familjen Trelleborg uppe och täckningen på deras telefoner finns inte längre hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0