Dagen med stort D

Imorgon är dagen kommen. Saknar det där pirret man hade i magen kvällen innan the big day. Egentligen har jag det pirret fortfarande eftersom paketer är det bästa jag vet :)
Men frågan är då vart har alla dessa åren tagit vägen!? Det som jag alltid kommer att ha med mig är såklart min livs resa. Det är det bästa jag gjort och jag trodde att jag aldrig skulle våga, men jag klarade mig igenom den. Sååå sjukt stolt!
Lite bilder under min resa i många olika länder tillsammans men många fina vänner.











Vi hade världens bästa resa ever :) Saknar alla vänner som vi träffade dock.

Förra året firade jag min födelsedag tillsammans med min fina kille, Mamma & Nellsan och det såg ut såhär :)






Jag tänker efter på mina 25år som mänsklig varelse men kommer egentligen inte ihåg så mycket. Det enda jag tänker på just nu är vad som kommer komma på posten imorgon. Att mitt skelett kommer sluta växa imorgon ;) Att Palme begravdes imorgon för 25 år sedan. Paket är ju inget jag räknar med imorgon eftersom jag kommer fira min födelsedag med familjen nästa helg igen.

Dagen med stort D kommer spenderas på kåren imorgon kväll för jag ska på sittning och bli full. FULL ska jag bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0