Kvinnodagen!

Dagen började med en dag i skolan med världens grymaste klass :)
Dagarna går så mycket fortare när vi drar våra skämt. Allt från Benjamin, solsidan till internskämt. Vi slutade första lektionen 11.00 pch vi kom på att vi började andra föreläsningen 13.00 så vi bestämde oss för att fira kvinnodagen med en lunch på Jensens.



Endast 49kr och vi studenter får äta hur mycket potatis och sås vi vill, bra va??? :)
Jag har ju börjat min nyttiga period i livet så jag försöker tänka lite på vad jag stoppar i mig. Men en saftig biff, god potatis och god sås fick jag fira med en dag som denna.

Några andra i min klass fick för sig att de skulle äta en semla idag också eftersom det är fettisdagen. Jag gick hem och hämtade träningskläder och gick sen dit för att joina dem en liten stund innan det var dags för mig och Erica att boxas.



De fick VIP-lougen på Johans hehe.


Kvällen spenderades på Atlantis först tillsammans med Erica då vi boxades och gymmade lite efteråt. Senare kom Sandra för att relaxa med oss.




Nu är kroppen ganska mör och jag ser fram emot att lägga mig under täcket. Härlig känsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0