Tack!

Tack så otroligt mycket för ikväll mina kvinnor. Jag blev otroligt glad för min fina present jag fick av er.
Kvällen startades upp i Idrottshuset där vi tränade ett handbollspass. Efter det begav vi oss hem till mig för tacopaj, sallad, vitlöksbröd och fun light att dricka till.

Eftersom jag åt upp efterrätten i söndags fick det bli kanelbullar och frysta chips som iof inte var helt fel.



Jag fick höra finsång med "Ja må hon leva uti hundrade år" och fick även ett PAAAKET :) Älskar paket!
I mitt paket fick jag denna fina klocka :)



 

Tack så otroligt mycket för en underbar afton och en underbart fin klocka.


Tack Erica :)


Tack Bella :)


Tack Sandra (Sanda) :)


Tack Becca :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0