Träning!

Bestämde mig redan på väg hem från träningen igår att nu måste jag köra igång min egna träning för jag vill se framsteg i träningen när försäsongen är slut.
Jag bestämde mig därför att gå till gymmet imorse och passade på att fråga Erica om ho var sugen att föja med eftersom jag hade en gratis biljett. Det är så himla bra att träna med någon och särskilt Erica :)


Så här kan det se ut på gymmet. Vi körde två övningar biceps och sen körde vi ett rejält magpass. Innan styrkan sprang jag och Erica körde crosstrainer.

I helgen när vi hade besök var vi ju även på A6 en runda. Efter att jag nu börjat ta över Eddies mjukiskläder passade jag på att köpa en egen fin mysdress på Bik Bok för halva priset :)
Erica ville så gärna ha bilder på den när vi kommit hem från träningen så det var bara att ställa upp som modell IGEN ;)



Nu ska jag fortsätta tentaplugga lite för imorgon är det tenta som gäller. Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0