Vättern..

Jag och Johanna startade dagen med att förbereda vår uppvärmning som vi ska ha nästa vecka. Det gick skit bra och vi är jätte nöjda :)

Vi kom överens med Magnus att vi skulle ta vara på den otroligt fina dagen när vi var klara med uppvärmningen. Runt ca 15 drog vi ner till Vättern för att se om isen skulle hålla. Tänk er att det gjorde den :)
Det kan vara det bästa under denna vintern. Sjukt underbart var det!

Tänkte lägga upp lite bilder här nedan..







Ser det inte underbart ut?

Kvällen avslutades med fantastiska Janne Banan. Vi var på en föreläsning som hette "Det blir ALLTID som jag tänkt mig!" Där vi skrattade ihjäl oss och åt godis. Jag är sjukt glad att du övertalade mig :)




Vet ni att han fått högsta poäng på IQ testet för att komma in till MENSA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0