Jobb

Idag blir det jobb för första gången. Jag är sjukt nervös, men på något sätt vet jag att det kommer gå bra ju. Jag ska ju "bara" gå jämte så jag har inget ansvar och jag ska lära mig så mycket nytt. Jag jobbar 14-21 och sen blir det hem och mysa med Eddie. För imorgon bär det av till Göteborg med laget. Vi har bestämt för ett bra tag sen att vi ska se handbollsfinalerna, bo på hotell och festa. Att nu Eslöv också kom till final gör ju bara saken bättre. Ska bli så underbart att krama dig Hanna :)
Denna resa kommer att bli vår avslutningsresa med laget och det kommer bli hur bra som helst.

Men först jobb 14-21 NERVÖS!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sanne Olsson

2011-05-07 @ 21:03:06
Postat av: Sanne Olsson

Riktigt kul att läsa din blogg Ida, hoppas allt är bra!

2011-05-07 @ 21:04:14
URL: http://thaisweetchili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0