Blää

Jag är så sjukligt trött på skolan för tillfället. Vill bara vara klar nu och gå vidare i livet. Vill tjäna pengar och hitta på saker. Iof tjänar lärare inga pengar men kan hoppas på en löneökning innan jag är klar. Jag kommer bli behörig lärare i naturvetenskap, svenska, idrott och SO i årskurs 1-6. Vi får hoppas att någon skola vill ha mig bara. Sen har jag tänkt mkt på vart jag vill bo. Vill jag flytta hem? Eller har jag skapat mig ett liv här? Vad vill min man göra? Jag är för tillfället i en tänkperiod. Jag och min kära karl har iaf bestämt oss att vänta med mopsköp till våren. Så nu försöker jag hitta kennels som planerar valpar till våren. Jag vill ut och resa med någon gång. Kanske när jag precis tagit examen? Jag tänker och planerar oerhört mkt. Säkerligen kommer inte alla tankar slå in men några kanske. Jag känner iaf att jag vill gå vidare i mitt liv snart. Jag känner mig redo för det. Jag vill även att min mamma ska komma upp snart och att jag snart kan åka hem och mysa med alla nära och kära. Känner att jag skulle behöva en vecka hemma, men det går ju inte. Har inte varit hemma sen midsommar :(. Nu blev det mkt babbel här. Så nu Karin har du lite att läsa ;)


Kommentarer
Postat av: Norden

Jag är så lycklig att du tänker på mig Ida, nu har du ju uppdaterat en massa!

Men du jag säger neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

till att du ska flytta hem, klart du ska bo kvar här i krokarna!

2011-10-07 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0