Today

Jag har nu släppt matchen som spelades igår. Jag var så himla besviken på mig själv trots två poäng. Men som sagt har jag lämnat den matchen bakom mig och jag har nu bestämt mig för att göra en riktigt bra träningsvecka.

Dagen idag började jag på gymmet. Hade fortfarande matchen i bakhuvudet så var inte alls motiverad att träna imorse. Men jag är stolt att jag gick dit. Sen var jag på kursstart och då kände jag fortfarande att matchen var med mig. Jag var så himla irriterad. Värre blir det när man har inkompetenta lärare. Herregud alltså!

Kvällen bestod av handbollsträning och då kunde jag äntligen släppa matchen efter ett terapi samtal med söta Sandra. Så nu har jag lämnat matchen bakom mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0