Familjen och vännerna

Jag var hemma senast i början av sommaren. Jag börjar sakna min familj något outhärdligt. Mina små sötungar ska vi inte prata om. En kram och puss från dem gör att man får en sprudlande energi och glädje. 

Även mina vänner hemma saknar jag något otroligt mycket. Snart kommer troligtvis Jempa, Empa och Sara upp och jag ska krama dem så hårt. Om någon månad gifter sig Annabella och då ska jag ju hem :)
Söt (hanna) ska bli mamma och jag har nog inte riktigt förstått det än. Jag och hon övningskörde ju nyligen (nej, inte lagligt). Du fyllde ju nyligen 18år lilla tjejen. Eller 22!?
Kidde min fina vän. Hans underbara peppande och omtanke klarar man sig ju knappt utan.
Erica får jag ju snart träffa och hon ska få en stor kram för snart lämnar hon staden igen :(.
När jag kommer hem önskar jag alltid att jag ska vara hemma i några veckor så att jag hinner träffa er alla. För det är ju inte bara de jag har nämnt utan massor av andra.

Jag har något att se fram emot. David, Cilla och Pappi kommer om två helger. Som jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag kommer alltid tillbaka.. på ett eller annat sätt <3

2011-09-10 @ 20:26:19
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0