TRX

Klockan ringde tidigt i morse för det var dags för gymmet med Maja och Nypet. Vi var tyvärr inte så motiverade idag. Vi satt under uppvärmningen och diskuterade vad vi skulle köra idag. Ibland kan det kännas lite segt när man inte har några nya idéer på vad man ska köra på gymmet. Så vi bestämde oss för att fråga om det fanns någon instruktör som ville hjälpa oss och visa lite övningar med TRX.
Till oss kom en vältränad instruktör :)
En vän till mig har en blogg där hon skriver mycket om TRX och hur bra det är. Klart man blir nyfiken!
Jag ångrar mig inte att jag testade det för nu tror jag att jag är fast:)

För er som inte testat på detta träningsredskap måste göra det! Jag ska fasiken köpa mig en sådan när jag är mamma om X antal år. Kan bara sätta upp den i trädgården.
Det finns 300 övningar som man kan använda TRX med. Tror nog det bara är och använda sin fantasi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0