Dag 24

Idag var det återigen dags för ett FF pass och jag kände på mig att idag kommer det att bli mycket jobbigare än igår. Den här veckan har jag lagt på lite cardio eftersom vi inte tränar handboll och för att det är slutspurten av min FF månad. Jag tränade i ca 70 min och jag svettades hela passet. Det är det som är så underbart med FF att man svettas hela tiden eftersom det är inte mycket vila. Du har bra puls genom hela passet!

Ett FF pass kan se ut så här:
10 min cardio (crosstrainer kör jag oftast)
Övning 1 * 15 reps
Övning 2 * 15 reps
Övning 3 * 15 reps
kort vila
Övning 1 * 15 reps
Övning 2 * 15 reps
Övning 3 * 15 reps
10 min cardio
Övning 4 * 15 reps
Övning 5 * 15 reps
Övning 6 * 15 reps
kort vila
Övning 4 * 15 reps
Övning 5 * 15 reps
Övning 6 * 15 reps
kort vila
Övning 7 * 15 reps
Övning 8 * 15 reps
Övning 9 * 15 reps
kort vila
Övning 7 * 15 reps
Övning 8 * 15 reps
Övning 9 * 15 reps
10 min cardio

Så här kan det se ut. Vilan är väldigt kort då du ska ha puls genom hela passet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0