Dag 30!

Jag har nu fixat en månad med FF kostprogram och träningsprogram. Ingen är stoltare än jag :)
Jag har mått väldigt bra under den här månaden, men jag ska väl vara ärlig och säga att man vill äta samma mat som alla andra (husmanskost). Som jag har skrivit innan kommer jag fortsätta med det här mer eller mindre. Jag kommer äta vanlig mat, men försöka tänka på det jag har lärt mig.
Jag är nöjd med mig själv nu och jag har lyckas nå mitt mål. Efter att jag har lyckats med mina mål sätter jag upp nya och så även nu :)
Jag har inga drastiska mål, men lite magrutor hade inte varit fel ;)
Samt att jag vill fortsätta må bra som jag gör nu!

Jag är överlycklig att jag har varit med i FF i april månad och jag blir ännu gladare när jag lyckas inspirera andra :)
Kämpa nu Anna i maj!

Mina resultat:
Vikt
: -4kg
Navel: -7cm
Rumpa: -4cm
Vänster lår: -3,5cm
Höger lår: -2,5cm
Vilopuls: -22 slag

Ja ni läste rätt! Jag har minskat 22 slag på min vilopuls :)

Ikväll är det lagfest och alkohol för första gången på en månad. Tjoho!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0