Planering och plugg i massor

Att vara med i FF innebär planering till max. Men då är det ju bara bra att jag gillar att planera :) Jag har nu gått igenom 10 dagar på mitt kost och träningsprogram och det börjar kännas lättare med sötsuget. Imorse innan mitt FF pass vägde jag och mätte mig.

-2kg
-3cm vid naveln
-4 slag på vilopulsen

Jag är jätte nöjd och nu är det bara att fortsätta i 20 dagar till :)

Jag har riktigt mycket plugg nu också, vilket jag inte gillar lika mycket. Jag är ruskigt skoltrött just nu och vill  bara ha sommarlov!
Jag har inga böcker till den kursen som jag har börjat nu och jag vägrar att köpa några. Det får bli att kopiera några sidor från mina fina vänner (om de tillåter det).

Nu ska jag fortsätta plugga lite innan det är dags för lunch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0