Sista helgen?

Är det sista helgen med FF mat?
Hur har det gått (resultat)?
Kommer jag fortsätta med den här livsstilen?

Ja det är många frågor som dyker upp när man tänker på att det bara är en helg kvar. Jag kan säga så här att jag kommer ta med mig mycket efter den här månaden.
 
*Jag har fått ta del av många goda recept och mellanmål.
*Jag kommer fortsätta äta var tredje timme för det mår jag bäst av.
*Jag har fått bättre självförtroende.
*Jag vet att jag klarar av att följa både ett kost och träningsprogram. Allt går om man vill!
*Jag kommer unna mig saker i form av god fet mat och godis.
*Jag ska försöka äta allt gott med måtta ;)

Mitt svar på frågan om det är sista helgen är alltså nej. Jag kommer fortsätta med det här till en viss del.
Sista dagen är på måndag så då får ni mina resultat.
Håll tummarna för mig i helgen då jag ska hem på kalas hela helgen=Massa gott och onyttigt!

image description

Jag älskar att träna!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0