Karins bokklubb

I torsdags efter träningen hade vi möte uppe i vipen och passade då även på att ha bokloppis. Vår älskade Karin hade otroligt mycket böcker innan hon dog och alla dessa böcker har vi i laget fått för att sälja dem. Karins mamma Bodil ville att pengarna skulle gå till oss.
Vi bestämde därför oss för att ha en egen loppis först. Hallby Dam fick alltså först välja böcker och vi la 20kr/bok.
Hon hade en salig blandning av böcker. Hon hade mest tantsnuskböcker hehe. Jag fick med mig tre böcker. Två stycken jag troligtvis kommer att läsa medan den tredje (tantsnusk) tog jag bara för att Karin hade skrivit sitt namn där i.

Det var en fin bokklubb i torsdag helt enkelt. Helst av allt skulle vi bara vilja att du kom tillbaka! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0