Varför nyttig månad?

Jag har lyckats "fläska" bort 10cm runt midjan och gått ner ca 6kg. Jag har ätit ALLT men tränat endel. Jag har lite kvar och därför blir mars månad i hälsans tecken. Passar ju även bra om vi kvalar att jag fortsätter efter mars också.

Jag har även funderingar på att gå med i worldofshape.se. En i min klass kommer vara med där nu i mars månad så jag får se vilka resultat hon uppnår sen kanske jag tar det i april. Eller så kanske det funkar det jag också gör nu denna månaden. Är ni sugna på att vara med mig och Eddie på den nyttiga månaden så häng på :D


Kommentarer
Postat av: Nypet

BRA JOBBAT! :)

2012-02-27 @ 08:34:41
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0