Ett farväl

Igår var en tuff dag. Vi skulle ta farväl av vår älskade Karin som dog den 14 dec i en bussolycka. Hon har varit grymt saknad och hon är fortfarande grymt saknad. Begravningen var otroligt fin samtidigt som den var väldigt jobbig. Under begravningen flög en fjäril runt i kyrkan bland de ca 250 personerna som ville hedra. Hur ofta ser man en fjäril nu? Jag är säker på att det var du Karin!
Efter begravningen var det en minnesstund för Karin där fina tal hölls. Det var inte bara vi som hade den galna och fina bilden av dig och det känns väldigt bra. Fina Karin kommer aldrig försvinna för mig och jag kan inte riktigt säga att jag tagit farväl av henne än. Men som sagt livet fortsätter och Karin kommer följa med i mitt hjärta alltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0