Nyår

2012 är här. Det är just nu väldigt blandade känslor. Jag har haft en enormt trevlig kväll i Jönköping och jag är glad att den tillbringades med vänner. Innan tolvslaget förbrukade vi mkt mat och lekte lekar. Vi skrattade och drack alkohol (mojitos). På tolvslaget firade vi in det nya året med en snus (för dig Karin).
När vi väl kom in igen började vi prata om dig. Vi pratade mest om hur fin du var. Hur mycket vi alla tyckte om dig och hur du var som person. Tårarna kom och samtidigt som vi var ledsna var vi oerhört glada. Jag tror vi alla behövde gråta en skvätt. Jag tror inte du förstår hur mycket folk tyckte om dig. Du var så underbart fin! <3.
Sov gott nu Karin och ha ett underbart liv 2012. För jag bara vet att du finns här någonstans.


Kommentarer
Postat av: Broström

<3

2012-01-01 @ 21:33:34
URL: http://blogg.mama.nu/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0