Tankar som flyger inom mig..

Idag när jag var ute på morgonpromenad kom en massa tankar upp. Jag lyssnade på lugna favoriter som nog är det sämsta att lyssna på när man gått/går igenom det jag gör. Funderingar på döden kom upp och jag började inse mer och mer hur nära döden är oss alla.
När som helst kan det inträffa om du befinner dig på fel plats vid fel tillfälle.
Hur skrämmande är inte det?

Jag vill inte börja måndagen med det här dystra inlägget. Men jag tycker nog inte det är så dystert. Jag ser döden som skrämmande men samtidigt något fint. Vem vet vad som döljer sig på andra sidan?

Nu känner jag att det blev lite filosofiskt här, men det jag egentligen vill framföra är att ta hand om era nära och kära. Gör oväntade saker! Lev som det vore sista dagen (till en viss gräns). Ta vara på varje dag och varje ögonblick.

Ha en underbar dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0