Ledig dag idag

 
Jag var ute och resten 06/07 och har alla mina bilder på skivor. Det har inte blivit att jag har framkallat några, men idag på min lediga dag har jag gått igenom två av mina sju skivor. Jag har även beställt hem 150 kort och fler kommer det bli till albumen.
När jag har suttit och kollat igenom bilderna har jag fått rysningar. Rysningar av känslan som infann sig när vi satt vid en lägereld eller när vi fick se alla otroliga stränder samt solnedgångar.
Jag längtar såklart tillbaka till alla vackra ställen och till alla fina människor jag har träffat, men jag skulle nog inte vilja göra om samma resa just nu. Jag tror dock inte att jag hade känt så om jag inte hade gjort resan.
 
Resan var det bästa och roligaste jag gjort :)
 
 
 
 
 
Otroligt vackra stranden på Fiji :)
 
 
"Tjejligan" har precis hoppat The Nevis (bungyjump på 134 meter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0