Mina ben värker..

Igår var det dags för ett intervallspass tillsammans med Elin och Palm.
Tjejerna hade bestämt att vi skulle springa minskande och stegrande intervaller.
Alltså vi sprang på 85% i 3 min, vila 30 sek.
Sprang 2 min, vila 30 sek.
Sprang 1 min, vila 30 sek.
Efter ett block var det vila 1,30 min.
Sedan stegrade vi upp till 3 minuter igen för att sen gå neråt igen.
Detta var sjukt jobbigt!!!!!
 
Så idag var det dags för ett backpass tillsammans med Eddie.
Mina ben vägde flera ton!
Trodde aldrig att jag skulle klara mig igenom passet men eftersom vi var två som pushade varandra gick det vägen :)
Imorgon är tanken att jag ska ta ett intervallpass. Jag hoppas innerligt att mina ben blir lite lättare under natten.
 
Så här ser mitt liv ut just nu: träning, jobb och massa mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0