Intresseklubben antecknar!

Jag har för tillfället min nyttiga månad där jag inte äter något godis, snabbmat eller annat gott. Det har gått över förväntan och jag kan tänka mig att fortsätta ett tag till.

Jag har lyckats gå ner ca 10kg, minskat 10cm runt midjan och minskat 4cm på låren. Detta har inte hänt på en månad men under dessa två veckor jag har haft en nyttig period känner jag mig fastare. Det syns inte bara till exempel på vågen utan jag känner mig mycket fastare.

Idag är det match mot Eksjö borta och det är vår sista seriematch innan kvalet startar. Imorse var jag på gymmet och förberedde mig inför matchen och det ska bli kul att spela.


Nu ska jag ta tag i plugget lite :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0