Inspiration


Många tror att det går en över huvudet (att man överdriver sin träning och kost) bara för att man tränar mycket och vill gå ner några enstaka kilon. För mig är det inte så!
Jag tänkte med det här inlägget ge lite inspiration och många lägger ut bilder på "perfekta" kroppar för att få inspiration. Men då ställer jag frågan vem säger att det är en smal och muskulös kropp är en perfekt kropp? Jag säger inte att det är fel att lägga ut bilder på tjejer med smal midja och muskliga armar som inspirationsbilder eftersom det är individuellt, men när jag hör ordet ordet inspiration får jag upp en annan bild.
Välmående och lycka är mina tankar när tänker träning och bra kost. Jag tränar och tänker på kosten för att vara välmående. Jag vill leva när jag är 80år och jag vill kunna träna när jag blir gammal eftersom träning är något av det bästa.

Jag måste väl även påpeka här att jag äter inte världens sundaste mat, men så länge jag är välmående och lycklig så lever jag som jag gör just nu :)






















Detta är mina inspirationsbilder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0